بالیوود کده دانلود فیلم قصه پریا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود فیلم قصه پریا
نوشته شده در چهار شنبه 17 دی 1393
بازدید : 339
نویسنده : Admin

دانلود فیلم ایرانی قصه پریا با لینک مستقیم

فیلم قصه پریا با کیفیت عالی DVD

تریلر فیلم اضافه شد

 

دانلود فیلم قصه پریا

دانلود فیلم قصه پریا با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : 666 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1389

کارگردان : فریدون جیرانی

بازیگران : مهناز افشار، باران کوثری، مصطفی زمانی، آهو خردمند، شراره دولت‌آبادی، بیژن امکانیان، ستاره اسکندری و…

خلاصه داستان : حدیث مسرور در لابلای خاطرات پسر عموی خود سیاوش مسرور با دختر جوانی مواجه می‌شود که زندگی هر دوی آن‌ها را دستخوش تغییر قرار می‌دهد.

توضیحات و اخبار این اثرقصه پریا فیلمی به کارگردانی فریدون جیرانی، نویسندگی رحمان سیفی‌آزاد و لیلا لاریجانی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته سال ۱۳۸۹ است.

باید گفت فیمساز فقط خواسته که یک فیلم پرفروش بسازد وبس البته در این راه از بیشتر ابزارهای مرسوم هم استفاده کرده مثل بازیگران معروف، موضوعاتی با مضامین تلخ،القای تلخی فیلم به مخاطب،نشان ندادن راه چاره وفقط طرح موضوع،سمپاتی ایجاد کردن بجای نقد کردن،ارایه چهره ای مخوف از انسان مذهبی که به همه حتی اطرافیانش هم ظلم میکند،نشان دادن روند استهاله درونی انسانها،ارائه آمار غلط به مخاطب،ارایه تصویری غلط از جامعه با توجه به فهم غلط فیلمساز از جامعه،نشان دادن تصویری مخدوش وجعلی از زنان به همان صورت مرسوم سینماوتلوزیون ماکه همه بدبخت اند و زیر یوق مردهایی که در حال ظلم کردن به آنها هستند زندگی میکنند واز این دست القائات که چون به نظر فیلمساز خطور کرده باید در فیلم گنجانده میشد.با توجه به همه این امتیازات که فیلم برای پرفروش بودن دارد باید بدنبال علت فروش کم فیلم بود چون فیلم قائدتا باید میفروخت که چنین نشد.

 

دانلود فیلم قصه پریا از سرور  آپلودبوی

نسخه با کیفیت : دانلود از سرور آپلودبوی

نسخه کم حجم : دانلود از سرور آپلودبوی

تریلر فیلم در آپارات

مشاهده و دانلود


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: دانــلود فیــلم , فیلم ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان فیلم , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم قصه پریا , دانلود رایگان فیلم قصه پریا با لینک مستقیم , دانلود فيلم ايراني , دانلود فيلم جديد , دانلود فیلم , دانلود فیلم ایرانی , دانلود فیلم ایرانی جدید , دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم قصه پریا با لینک مستقیم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: