بالیوود کده دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس نام عاشق چشماتم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 336
نویسنده : Admin

Ehsan%20Haghshenas%20 %20Asheghe%20Cheshmaatam دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس نام عاشق چشماتم

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس نام عاشق چشماتم با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : امیر یگانه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان حق شناس نام عاشق چشماتم :

عاشق چشماتم پی چی هستی چرا دل به من نمیدی نگو میترسی

عاشق چشماتم پی چی هستی چرا دل به من نمیدی نگو میترسی

♫♫♫♫♫♫

اینبار انگار حسم فرق داره با هر بار

این عشقه عادت نیست بگو من خوابم یا بیدار

این بار دست من نیست داره از دستم در میره

اختیار قلبی که وقتی نیستی بد جوری می گیره

وقتی نیستی بد جور می گیره

عاشق چشماتم پی چی هستی چرا دل به من نمیدی نگو میترسی

عاشق چشماتم پی چی هستی چرا دل به من نمیدی نگو میترسی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان حق شناس نام عاشق چشماتم

♫♫♫♫♫♫

با تو دنیام غرق شادی مثل رویاست

عشقت شیرینه دنیا با لبخندت زیباست

تا این حد دیونم که هر جا باشم می دونم

نمیشه یه لحظه بدون تو بخوام بمونم

بدون تو بخوام بمونم

عاشق چشماتم پی چی هستی چرا دل به من نمیدی نگو میترسی

عاشق چشماتم پی چی هستی چرا دل به من نمیدی نگو میترسی

♫♫♫♫♫♫

عاشق چشماتم پی چی هستی چرا دل به من نمیدی نگو میترسی

عاشق چشماتم پی چی هستی چرا دل به من نمیدی نگو میترسی

MP3 – 320

Ehsan Haghshenas – Asheghe Cheshmaatam

MP3 – 128

Ehsan Haghshenas – Asheghe Cheshmaatam


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ جدید , احسان حق شنـاس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ احسان حق شناس , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ عاشق چشماتم , متن آهنگ جدید عاشق چشماتم احسان حق شناس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: